El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Catalunya i Madrid segueixen sent les autonomies amb els preus del lloguer més cars
El preu de l’habitatge de lloguer a Balears es va disparar el passat any i va pujar un 22’1%, fins als 12,5 euros per metre quadrat, una pujada superada només per Canàries que va registrar un creixement del 27,8 %, segons un estudi del portal immobiliari Idealista divulgat avui.
A Espanya el preu de l’habitatge de lloguer va pujar un 18,4 % en 2017 i es va situar en 9,7 euros de mitjana al mes per metre quadrat en un any en el qual els dels lloguers a Barcelona han caigut un 2,4% després de quatre anys de pujades.
Durant l’últim trimestre de 2017, es va frenar el ritme de creixement dels preus dels lloguers, amb un increment de només el 3,3 % en tota Espanya pel que fa al mateix període de l’any anterior.
Per comunitats autònomes, totes registren preus superiors respecte l’any passat, amb Canàries al capdavant, on els propietaris demanen un 27,8 % més per arrendar els seus habitatges que fa un any.
Darrere es sitúen les Balears, amb una pujada del 22,1 %, i Andalusia, amb el 15,5 %, mentre que les que van registrar menors increments van ser Extremadura (0,9 %), La Rioja (2,5 %) i Castella-la Manxa i Astúries, ambdues amb pujades del 5,4 %.
Catalunya i Madrid segueixen sent les autonomies amb els preus del lloguer més cars (14,4 euros/m2), seguides de Balears (12,5 euros/m2) i País Basc (4,1 euros/m2).
Més informació:
Els elevats preus dels lloguers espanten els temporers d’Eivissa
Els preus dels lloguers a Palma han pujat un 40% en el darrer any i mig
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies