Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Només a Mallorca hi ha més de 400 agències immobiliàries
El mercat immobiliari de les Balears s’acosta a una situació de bimbolla com la de fa 10 anys. Només a Mallorca, ja n’hi ha més de 400 agències inmobiliàries. El sector constata que la demanda de pisos supera a l’oferta i descarten una davallada de preus fins d’aquí a 2 anys. Segons l’Associació Balear de Serveis Immobiliaris, el lloguer continua disparat i no s’ha relaxat amb la nova normativa turística.
La proliferació d’aquest negoci és un símptoma de l’efervescència del sector i, de moment, no hi ha senyals de frenada.
Segons les dades del portal “Idealista” el preu del lloguer a les Balears s’ha encarit un 41% en els darrers 3 anys. La nova regulació del lloguer turístic no està ampliant l’oferta d’arrendaments de llarga durada perquè els propietaris que havien invertit en aquest negoci opten, en molts de casos, per vendre.
Els Administradors de Finques també han constatat aquesta reducció de l’oferta de pisos destinats al lloguer turístic. Les comunitats de veïnats s’han anat adaptant a la nova regulació: ara han de votar si permeten o no el lloguer turístic a les seves finques.
Els administradors demanen mecanismes que donin garanties als veïnats, com per exemple que la conselleria suspengui la llicència de turisme vacacional als propietaris que causin molèsties o incompleixin la normativa.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors