Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Aquest és l'objectiu dels tallers que l'Associació Espanyola Contra el Càncer du a terme a les escoles d'estiu
Prevenir malalties en edat adulta fomentant els hàbits saludables ja des de petits. Aquest és l’objectiu dels tallers que l’Associació Espanyola Contra el Càncer du a terme a les escoles d’estiu.
Aquí aprenen, de la mà dels seus superherois preferits, per exemple, la importància d’una bona alimentació, amb més fruites i verdures que no dolços i greixos, fer exercici o protegir-se bé del sol quan estan a l’aire lliure. Consells que en acabar l’estiu s’hauran enduit a casa més de 400 infants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts