Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La temperatura serà anormalment alta per a l'època, amb valors superiors als 25ºC el pròxim cap de setmana
Fotografia de Joan Dols de Cala Sant Vicenç.
22La primavera meteorològica arriba aquesta setmana amb una remuntada clara del termòmetre que deixarà un ambient suau arreu de les Balears. La temperatura serà anormalment alta per a l’època, amb valors superiors als 25 ºC el pròxim cap de setmana.
Dilluns, darrera possibilitat de pluja de la setmana
La setmana comença amb un dia variable i amb qualque brusca en general aïllada i de caràcter feble. Aquest dilluns capvespre s’obriran moltes clarianes i a poc a poc els niguls s’allunyaran de les Balears. És el darrer dia de la setmana que s’esperen precipitacions.
Gelades a l’interior i ambient suau a migdia
Dimarts serà un dia de contrast. Farà fred a primera hora, amb gelades a l’interior de Mallorca i a la serra de Tramuntana. Per contra, de dia pujarà la temperatura fins a registres propers als 20 ºC al nord d’Eivissa i Mallorca i entre els 16 i els 18 ºC a la resta. Pel cel, niguls prims sense precipitacions.
Vent de ponent i pujada marcada de temperatura
S’acaba l’entrada freda que marcà el temps la setmana passada i la circulació general a tot Europa serà de l’oest, també a la Mediterrània. Això implica el pas de borrasques actives cap a la façana atlàntica continental, amb pluges i temps mogut.
Els fronts arribaran de l’oest molt desgastats i sense activitat a la Mediterrània i, per extensió a les Balears. Hi haurà intervals de niguls prims i vent en general moderat de ponent. Una situació que afavoreix la pujada del termòmetre en el cas de les Balears, amb absència de precipitacions. Aquesta situació s’allargarà des de dimecres fins ben entrada la setmana que ve.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix