Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Entre dimarts i dimecres les pluges ens visitarien, tot i que la incertesa d'on i quants litres cauran és encara elevada
Joan Rettich, cala Marmols
94Situació meteorològica bastant estable per a aquest cap de setmana. Domina el sol per tot, però ja creixen ennigulades en punts de Mallorca i no es descarta qualque ruixada feble i aïllada.
Pel que fa a les temperatures, bastant confortables i normals per l’època de l’any, entre els 28 i els 33 ºC les més altes.
El diumenge serà encara una jornada més assolellada i amb temperatures si fa no fa com les de dissabte. De nou, podríem tenir alguna gotellada a punts de Mallorca, però, tot plegat, fenòmens poc importants.
A partir de la setmana que ve arribarien els canvis. Dilluns serà un dia de transició amb ambient estable però seria dimarts quan des de les Pitiüses i avançant de sud a nord les precipitacions, localment en forma de tempesta, s’estendrien per les illes.
Estigueu atents a la informació meteorològica d’IB3: https://ib3.org/eltemps
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres