Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Dimarts podria caure algun ruixat de caràcter local, fins i tot acompanyats de tempesta, a Menorca i al nord de Mallorca
102
Un canvi discret i de poca durada. Aquest dilluns travessa el cel de les Balears una línia de front poc activa que deixarà alguns ruixats preferentment al nord de Mallorca i Menorca fins a migdia. A mitjan capvespre s’obriran moltes clarianes arreu amb qualque ruixat residual aïllat al nord de les Balears. Malgrat el cel més tapat, no s’esperen grans canvis de temperatura i el termòmetre se situarà entre els 14ºC i els 16ºC.
Dimarts no farà net a Menorca i al nord de Mallorca on encara són probables alguns ruixats de caràcter local, fins i tot acompanyats de tempesta. A la resta hi haurà més clarianes que niguls. Farà més fresca, la temperatura té tendència a baixar de 2 a 4ºC respecte la màxima d’aquest dilluns.
TORNA L’ANTICICLÓ
El pas del front no suposa cap canvi important de dinàmica. De fet, a partir de dimecres l’anticicló recupera novament la posició que ha mantingut pràcticament tot l’hivern, estès de manera que ocuparà gran part de l’oest del continent europeu i la Mediterrània occidental. Els dies seran en general assolellats, amb qualque nigul prim i també boires matinals.
PUJA L’ANTICICLÓ, AMBIENT GAIREBÉ PRIMAVERAL
La presència d’altes pressions afavorirà una pujada molt clara de temperatura diürna. Per dijous i, sobretot divendres, s’esperen valors superiors als 20ºC a punts d’interior. Si bé la temperatura té tendència a baixa el cap de setmana, encara serà superior a l’habitual en aquesta època.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca