La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Palma, Santa Margalida i Valldemossa volen tramitar que la festa es declari bé d'interès cultural
La beateta de Palma, Marita Boscana, ha participat a la missa celebrada avui al convent de Santa Magdalena. Un acte per presentar-la, i que ha coincidit amb l’any en què Palma, Santa Margalida i Valldemossa volen tramitar que la festa es declari bé d’interès cultural.
Marita amb l’anterior beateta Adela Areitió ha fet diferents ofrenes, el calze, la comunió i flors durant la missa oficiada pel bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull. Una ocasió perquè la nina s’estrenàs en el seu paper de beateta.
Durant la missa, el ball dels cossiers ha animat el temple. També ha entregat un ram a la tomba de la beata, Santa Catalina Thomàs. Molt emocionats, els pares de Marita s’enorgulleixen del paper de la seva filla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres