Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els empresaris del sector continuen en espera de l'obertura del mercat britànic i escandinau per millorar la temporada de turisme nàutic
L’organització de la Fira Nàutica de Palma en fa un primer balanç positiu. Diuen que s’ha donat el sus a la temporada de turisme nàutic, que enguany s’ha endarrerit. Però els empresaris del sector continuen en espera de l’obertura del mercat britànic i escandinau. Fins a les vuit del vespre es podrà visitar la mostra.
Després de mesos d’aturada del sector i sense fires presencials com aquesta, hi ha novetats pendents de presentar. Falta conèixer-ne les xifres d’assistència definitives. Però segons l’organització de la Palma International Boat Show, l’afluència ha estat satisfactòria i constant.
“Comença la temporada de turisme nàutic, esperam haver posicionat la destinació en l’àmbit internacional”, diu Mariona Tomàs, directora gerenta de l’Institut d’Innovació Empresarial.
Inici de temporada, encara amb mancances. Jaume Vaquer, president de l’Associació d’Empreses Nàutiques Illes Balears (AENIB), destaca que comença molt tard i que encara falta que es reactivin els mercats britànic i escandinau. Així i tot, es mostra satisfet amb la fira.
Un dels productes en exposició que més ha cridat l’atenció entre els visitants, ha estat l’Anakena. És el veler més gros que s’ha exposat a la secció de compravenda de iots. Té un estil clàssic i s’oferta per 5,9 milions d’euros.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros