Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els dimonis d'Artà han fet el primer ball i han començat el recorregut de l'acapte
Artà és el poble més matiner en les celebracions de Sant Antoni a Mallorca. Foto Pere Sánche - Ara Anam
479Puntuals, a les 9.00 hores d’aquest dijous 16 de gener, han sortit els dos dimonis d’Artà, el Dimoni gros i el Dimoni petit, de la casa del trull, al carrer de Sorteta. Ho han fet amb l’acompanyament de la música. A ritme de Sant Antoni, la dansa s’ha celebrat sense incidents i amb desenes de persones botant al ritme de la música.
“Esperam tot l’any per això i ara estam com un flam”, ha reconegut Biel Ferriol, el Dimoni petit d’Artà, que enguany fa 27 anys que surt a la festa: “El meu company (el Dimoni gros) encara no havia nascut i jo ja feia de dimoni”.
Foto M. A. Buades
És el poble més matiner de tots que comencen amb les celebracions de la revetlla de Sant Antoni: Amb aquest primer ball a les portes de la Casa del Trull, es comença el recorregut de l’acapte pels carrers del municipi.
Consulta aquí el recorregut
IB3 convida els espectadors i oients a viure i compartir la festa de Sant Antoni arreu dels pobles de les Illes Balears amb l’etiqueta #SantAntoni2025IB3 a les xarxes socials.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella