La pista de ball s'ha d'ocupar amb taules i cadires
Mentrestant, a tota la Comunitat Valenciana, aquest és el primer cap de setmana que els pubs poden obrir des del migdia fins a la mitjanit, i els locals amb llicència de discoteca o sales de concerts, de cinc del capvespre a mitjanit.
El govern valencià els permet que hi realitzin activitats de restauració i hoteleria com si fossin bars, restaurants o cafeteries.
Els establiments han de respectar les limitacions de capacitat actuals, establertes al 50% i les mesures antiCovid-19 del sector. Aquells que tenguin pista de ball han d’ocupar l’espai amb taules i cadires.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici