Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Es tracta d'unes mesures acordades entre la propietat de Son Marroig i l'Ajuntament de Deià, a causa de les aglomeracions de persones i de vehicles que hi hagut aquestes setmanes passades
D’ençà de fa uns anys, les xarxes socials han fet molt popular aquest lloc per veure la posta de sol. I això ha provocat grans aglomeracions de persones i també molts d’embossos de cotxes a la carretera que va de Deià a Valldemossa, que és on es troba Son Marroig.
Per això, en un entorn de Covid-19, la propietat de Son Marroig, els gestors del bar i l’Ajuntament de Deià han acordat aquestes mesures.
Entre les 18.30 i les 21.30 no es pot baixar a peu fins a sa Foradada. I en aquesta mateixa franja, per venir al bar o al restaurant es necessita haver fet una reserva prèvia.
Al bar ens han dit que els turistes s’adaptaten fàcilment a aquestes mesures, però en canvi els és més difícil fer-les complir als mateixos residents de Mallorca.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta