Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El cossos i forces de seguretat estan centrats a fer tasques de vigilància
Avui dematí hem pogut veure com l’helicòpter de la Policia Nacional sobrevolava la platja de Palma per exercir aquesta vigilància. El bon temps avui acompanya que moltes de persones hagin vengut fins aquí a passejar o a fer esport. I tambè hi ha algunes poques terrasses de bars i cafès que estan obertes. El cossos i forces de seguretat estan centrats a fer tasques de vigilància per no haver de tornar enrere en la desescalada. I la direcció general d’Emergències ho fa amb una tecnologia ben avançada.
Un dels drons d’Emergències s’ha enlairat avui dematí a Platja de Palma. L’objectiu és vigilar que no es produeixin aglomeracions i la tecnologia hi ajuda.
Durant aquest dies, els tres drons d’Emergències volaran sobre diferents punts del litoral de Mallorca per garantir que la desescalada sigui segura. Si detecten aglomeracions de persones, Emergències dona part a la Policia local perquè els agents hi actuïn.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents