Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Estan previstos una setantena de moviments a l'aeroport i un dispositiu especial de vigilància amb un dron
A l’aeroport d’Eivissa aquest cap de setmana estan previstos una setantena de moviments i un dispositiu especial de vigilància amb un dron que controlarà la desescalada. Aquest cap de setmana serà el primer amb les terrasses de bars i restaurants obertes i s’ha de vigilar perquè no es produeixin aglomeracions ni aquí ni a les platges tot i la previsió de pluja. Les autoritats eivissenques volen evitar tornar enrere.
Ha tengut lloc a Eivissa la reunió del Grup de Seguretat d’Eivissa del Pla Territorial de Protecció Civil, el Platerbal. Sobre la taula, l’inici de la desescalada a l’illa i la coordinació entre les institucions i les diferents forces de seguretat. Davant del temor d’un primer cap de setmana d’aglomeracions, el Govern creu que el mal temps hi ajudarà, en aquest sentit. Les institucions han fet èmfasi a no abaixar la guàrdia davant la minva de contagis a l’illa.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat