Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Vila ha estat el darrer municipi d'Eivissa a retirar els permisos d'ampliació de terrasses en espais públics i zones d'aparcament
Vila ha estat el darrer municipi d’Eivissa a retirar els permisos d’ampliació de terrasses en espais públics i zones d’aparcament. Una mesura extraordinària que va deixar de ser vigent dia 7 de gener. Tot i això, en aquest primer cap de setmana sense ‘terrasses extres’ encara s’ha pogut veure mobiliari d’alguns negocis en aquests espais.
ABRE, l’Associació de Bars i Restaurants, demana la pròrroga fins a Setmana Santa. Mentre que alguns propietaris es conformarien fins que les xifres d’incidència es reduïssin. Alguns fins i tot han proposat pagar per la seva Ocupació de Via Pública.
El consistori assegura que, en cas de noves restriccions en interiors, es podrien reactivar els permisos extraordinaris. Així com també que estudiaran, segons criteris tècnics, les sol·licituds rebudes respecte de l’ús d’aquest espai per part de diferents negocis.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Les sancions per l'incompliment arriben als 800 euros