Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Vila ha estat el darrer municipi d'Eivissa a retirar els permisos d'ampliació de terrasses en espais públics i zones d'aparcament
Vila ha estat el darrer municipi d’Eivissa a retirar els permisos d’ampliació de terrasses en espais públics i zones d’aparcament. Una mesura extraordinària que va deixar de ser vigent dia 7 de gener. Tot i això, en aquest primer cap de setmana sense ‘terrasses extres’ encara s’ha pogut veure mobiliari d’alguns negocis en aquests espais.
ABRE, l’Associació de Bars i Restaurants, demana la pròrroga fins a Setmana Santa. Mentre que alguns propietaris es conformarien fins que les xifres d’incidència es reduïssin. Alguns fins i tot han proposat pagar per la seva Ocupació de Via Pública.
El consistori assegura que, en cas de noves restriccions en interiors, es podrien reactivar els permisos extraordinaris. Així com també que estudiaran, segons criteris tècnics, les sol·licituds rebudes respecte de l’ús d’aquest espai per part de diferents negocis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles