Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Dels 1.019 voluntaris que s'hi han presentat (tots negatius), n'han entrat 514, això sí, amb mascareta FFP2 i amb l'aplicació radar Covid activada
Participants ballant a la pista de la Sala Apolo./ ACN
131Avui a la Sala Apolo de Barcelona han celebrat un concert amb 500 persones dretes i sense distància de seguretat. Com ha estat possible? Idò fent proves d’antígens i PCRs als assistents.
Dels 1.019 voluntaris que s’hi han presentat (tots negatius), n’han entrat 514, això sí, amb mascareta FFP2 i amb l’aplicació radar Covid activada. Aquesta assaig clínic impulsat per l’Hospital Germans Trias i Pujol vol demostrar que és possible fer concerts semblants als que es feien abans de la pandèmia.
Els voluntaris s’han hagut de fer tres proves: una PCR i un test ràpid d’antígents abans del concert i una altra PCR el 20 de desembre.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat