A Eivissa s’ha celebrat aquest cap de setmana el primer concurs de pasturatge amb border collies. Per ara no hi ha participants eivissencs, però volen començar a entrenar per poder participar en el campionat l’any que ve.
Per primera vegada aquestes proves surten fora de Mallorca i s’estenen ara a Eivissa i en abril a Menorca. En total hi han participat set cans, tot i que al club són 13.
Per l’any que ve, esperen tenir una participació major, també amb cans d’Eivissa.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular