L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El puig de Santa Magdalena a Inca ha acollit avui molts dinars de famílies i amics
Aquest primer de gener moltes són les famílies o grups d’amics que passen el dia a la natura. L’àrea recreativa del puig de Santa Magdalena, a Inca, és un dels punts de Mallorca que ha registrat més activitat. Les torrades de carn hi han estat avui el plat estrella.
Un grup d’amics paraguaians s’ha aplegat a Santa Magdalena per gaudir d’un primer dia de l’any menjant carn torrada elaborada de la manera que la cuinen al seu país. Preparar i torrar la carn és per a ells tot un procés que requereix molta paciència.
Les torradores de l’àrea recreativa ja cremaven des de ben prest per tenir-ho a punt per al migdia. Un altre grup d’amics anava d’allò més preparats per passar el dia. Ho duien tot: des de les taules, passant per la torradora i fins i tot un forn casolà per coure-hi unes gambes.
Tot i que no fa un dia massa bo, les torrades d’aquest primer de gener s’han repetit a moltes àrees recreatives de Mallorca.
Me gustaría saber para ir si se reserva o como se coge un sitio
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari