Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Des de la Coordinació del cribratge demanen a aquells que tenguin símptomes que no vagin a fer-se la prova al poliesportiu, sinó que es posin en contacte amb el centre de salut
9 de les 600 persones que han passat avui pel poliesportiu Germans Escales han donat positiu en les proves d’antígens. Són casos que probablement no s’haurien detectat de no fer-se aquest filtratge massiu, el primer d’aquestes característiques que es fa a Palma. Se’ls fa el test d’antígens i, en cas de donar positiu, se’ls fa una segona prova, en aquest cas una PCR i es demana a la persona que s’aïlli fins que tengui el resultat.
L’objectiu del cribratge és localitzar aquelles persones que tenen coronavirus, però no han desenvolupat símptomes. Ciutadans que desconeixen estar contagiats de la COVID-19 i no estan en aïllament. Des de la Coordinació del cribratge demanen a aquells que tenguin símptomes que no vagin a fer-se la prova al poliesportiu, sinó que es posin en contacte amb el centre de salut.
Aquest filtratge massiu ha començat a les 9 del matí i s’allargarà fins les 6 del capvespre d’avui a dimecres. Estan cridats a fer-se les proves els més de 16.000 palmesans majors de 16 anys de la unitat bàsica de salut del Rafal Nou, que inclou aquesta barriada i la de l’Estadi Balear i part del Viver i Rafal Vell. Aquesta és la zona de Palma amb una major incidència de coronavirus. Segons les darreres dades, en una setmana s’han detectat 111 casos nous, el triple que la setmana anterior.
El batle de la ciutat, José Hila, fa una crida a tots aquests palmesans perquè es dirigeixin al poliesportiu Germans Escales a fer-se la prova.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió