Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Fins dia 30 de setembre només podran circular per l'illa els vehicles que tenguin l'autorització
Comença la limitació d’entrada de vehicles a Formentera que s’allargarà fins dia 30 de setembre. Enguany, el sostre de vehicles se situa en 10.458.
Per aquest any només s’ha reduït un 4% el nombre de vehicles de visitants. El nombre de cotxes i motos de lloguer es manté respecte a l’any passat.
Pel que fa a la taxa que s’ha de pagar per obtenir l’autorització, durant tot el mes de juny, els cotxes han de pagar 6 euros al dia, amb un import mínim de 30 euros, i les motos 3 euros al dia amb un import mínim de 15.
Circular per Formentera sense tenir l’autorització suposa sancions d’entre 1.000 i 10.000 euros.
La majoria dels vehicles que arribaven avui a Formentera ja havien tramitat aquest permís, però encara n’hi havia que no s’havien assabentat d’aquesta regulació. Per sort, però, per avui encara no s’han exhaurit les quotes de vehicles de visitants i ha estat qüestió de minuts poder obtenir-la.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren