A partir de la setmana que ve començaran a posar multes
A partir d’avui dilluns és obligatori l’ús de mascaretes al carrer. Bona part dels eivissencs han sortit ja amb la mascareta com un element més de la indumentària diària. Alguns accepten resignats la decisió i consideren que és necessària. A Formentera, a Sant Francesc, la gran majoria de turistes la duien, tot i que encara n’hi ha alguns que no l’utilitzen. Alguns ho veuen bé per prevenir un altre confinament, però temen que els turistes cerquin altres destinacions per passar-hi les vacances. Aquesta setmana s’advertirà a les persones que no portin mascaretes a títol informatiu però a partir de la setmana que ve començaran a posar multes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be