Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Son Sant Joan és un dels 5 aeroports de l'estat que podran rebre vols internacionals
Aquest divendres ha entrat en vigor la quarantena decretada per als viatgers internacionals que arriben a Espanya amb un motiu justificat. Durant 14 dies s’hauran de vigilar la temperatura i no podran tenir contacte amb altres persones. Sanitat Exterior els faran un seguiment telefònic per confirmar que no presenten símptomes de la malaltia.
La quarantena s’afegeix a les mesures de control que ja funcionen als aeroports i ports de les illes. De tota manera, només es pot viatjar per motius sanitaris, laborals, per qüestió de residència o bé per tenir cura d’alguna persona dependent. Aquesta restricció ha estat prorrogada avui pel Govern central fins al pròxim 15 de juny.
Segons el Butlletí Oficial de l’Estat, a partir de demà es delimiten les arribades de vols estrangers a 5 aeròdroms i 8 ports de l’Estat. Entre aquests hi ha el Port i l’aeroport de Palma, que han estat considerats pel Ministeri de Transports com a segurs des del punt de vista sanitari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania