Després serà el torn de la resta de llars d'ancians i dia 21 de novembre serà el torn de la població en general
179
Salut ha començat a vacunar contra la grip els ancians de viuen a les residències gestionades pel Consell de Mallorca. I la primera de la llista ha estat la llar Oms-Sant Miquel de Palma, talment com va arrencar la vacunació contra la Covid-19 al desembre del 2020.
La direcció del centre assegura que és una xifra lleugerament superior a la d’anys passats ja que representa més del 80% dels seus residents. El consell de Mallorca ja avança que aquesta estadística és representativa del que passarà també a la resta de centres de majors que gestiona. Salut perllongarà aquesta campanya de vacunació contra la grip estacional fins al 21 de novembre, per després donar pas a la vacunació de la població en general. A més, cal recordar que a partir de la setmana que ve aquesta campanya que es combinarà amb la tercera dosi de la vacuna contra la Covid, als majors de 70 anys que no són a una residència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre