Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
També continua el programa de vacunació de nines i adolescents fins als 26 anys
Fins ara només es vacunaven les al·lotes; aquest dijous ha estat el primer dia de vacunacions contra el virus del papil·loma humà entre els joves adolescents de les Balears. Salut ha començat a vacunar els al·lots de 12 anys, és a dir, tots els nascuts l’any 2011. Calcula que més de 6.800 adolescents se’n podran beneficiar. Els pares agraeixen la seguretat sanitària que dona aquesta vacuna, pel que fa a les pràctiques sexuals.
El fàrmac, que s’administra en dues dosis, protegeix contra 9 variants del virus, preveu els fics genitals i futurs càncers, com el d’úter, penis o boca. Salut va adquirir-ne fa dos mesos 7.500 vials, i ara prepara un nou contracte per comprar-ne 14.000 més. Mentrestant, continua el programa de vacunació de nines i adolescents fins als 26 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals