Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Presència policial, veïnats despistats i negocis afectats en aquest primer dia laborable amb restriccions en aquesta via de Palma
Pimer dematí feiner de l’àrea sanitària d’Arquitecte Bennàzar de Palma, on des de divendres vespre els residents han de complir noves restriccions horàries i de mobilitat. Alguns negocis, asseguren, que ja en pateixen les conseqüències.
És el cas d’un comerciant que lamenta que les pèrdues són ja del 80 per cent. Altres comerciants asseguren en canvi que la demanda i els clients continuen essent els mateixos. De fet, els repartidors que hi ha avui a la zona ens expliquen que el gènere a repartir és el mateix de sempre.
Mentre la Policia Local de Palma patrulla pels carrers per aclarir dubtes dels veïnats. Qui surt de la barriada ho fa només amb un justificant i per necessitat. És a dir, per feina o per anar a l’escola o al metge. També aquells que hi entren.
Els treballadors d’Emaya desinfecten cada carrer. S’ha augmentat la neteja de les vies i també del mobiliari urbà.
Inspectors visiten des d’avui els comerços per ajudar-los a establir millor les mesures de seguretat. Visites que també es fan als domicilis de casos positius per comprovar que no tenen cap necessitat bàsica.
Compte enrere perquè entrin en vigor les noves restriccions de l’àrea sanitària d’Arquitecte Bennàssar
Resignació entre els veïnats d’Arquitecte Bennàzar de Palma davant noves restriccions
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui