Menorca manté, amb tot, la taxa de reproducció més alta de l'arxipèlag
Primer dia sense cap nou contagi a Menorca. Feia un mes i mig que això no passava. Tot i això, ara mateix, hi ha 105 casos actius a l’illa.
També s’han notificat dues altes mèdiques a dos dels pacients hospitalitzats. Ja només hi ha 6 persones ingressades a l’hospital Mateu Orfila, i això ha fet que l’Àrea de Salut de Menorca pugui tancar l’UCI que va habilitar ara fa 10 dies arran del pic de casos de Covid-19.
Ara bé, Menorca manté la taxa de reproducció més alta de l’arxipèlag. Cada pacient actiu pot encomanar el virus a més d’un individu
¶
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda