Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els infants estaven entusiasmats avui dematí, ja que han pogut jugar amb els amics de tota l'escola.
Molta emoció entre els infants en el primer dia sense els grups bombolla. Per primera vegada des de l’inici de la pandèmia, ja poden interactuar entre ells al pati, al menjador i a l’escola matinera, independentment del grup al qual pertanyin. A més, es poden organitzar viatges i sortides dels centres amb total normalitat.
Una reclamació que ja feia temps que demanava la Federació d’Associacions de Famílies d’Alumnes de Mallorca (FAPA). Segons el seu director, Miquel Àngel Guerrero, “que hi hagués una coherència entre el que passa a les escoles i el carrer”.
Les mesures anticovid que es mantenen són les bàsiques, com ara l’ús de la mascareta als interiors, la higiene freqüent de les mans i el manteniment de la distància de seguretat, sempre que sigui possible. Un fet que serà complicat, segons els sindicats i directors dels centres.
Joana Maria Mas, presidenta de l’Associació de Directors d’Infantil i Primària, diu que “si deixes que els alumnes interactuïn, no els pots demanar que estiguin a un metre i mig. És impossible de controlar això”. “Com mantens la distància de seguretat, si no és el docent la persona encarregada de fer-ho?”, es demana Cosme Orell, secretari general de l’STEI, i afegeix que la desescalada “és una bona notícia, però no és la millor, no és la desaparició de la pandèmia”
També deixa de ser obligatori haver d’escalonar les entrades i sortides dels centres, tot i que alguns ho mantendran per motius d’organització.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia