Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Els residents, contents per poder tornar a gaudir de sopars, i els restauradors amb ganes que es normalitzi del tot la situació
El primer dissabte amb terrasses obertes fins les 22.30h ha estat tranquil i sense incidents al centre de Palma. Els residents, contents per poder tornar a gaudir de sopars, i els restauradors amb ganes que es normalitzi del tot la situació.
Passats pocs minuts de les deu del vespre, l’ambient a la plaça de la Llotja recordava la d’un dissabte qualsevol de maig. Això sí, és prest i la gent ja acaba o demana el compte. Una circumstància a la qual estan poc acostumats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola