El conjunt vermell ha realitzat la primera sessió del dia a Fulpmes
Aquest dijous el Mallorca ha realitzat el primer entrenament a terres austríaques. És la primera de les dues sessions del dia. A les 09.30 h del matí han començat la sessió amb exercicis d’activació. Després, els 27 futbolistes que formen la concentració, han botat a la gespa del Stubai Stadium de Fulpmes. Un entrenament que s’ha dividit en carrera continua, exercicis de força i resistència, tocs de pilota i qualque partit en grups reduïts. Una sessió on Dominik Greif ha protagonitzat el primer contratemps de l’estada del Mallorca a Àustria. El porter s’ha torçat el turmell dret.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa