Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Amb el diploma a la mà, alguns es dirigeixen al fisioterapeuta; altres descansen a l'ombra i amb els peus en remull a la font
La tradicional marxa des Güell a Lluc a Peu ha congregat més de 5.000 persones que no s’han volgut perdre aquesta edició número 48. Les raons de participar-hi són diverses: Com a repte personal, perquè han fet una promesa o simplement perquè almanco, un cop a la vida, s’ha de fer la caminada.
Darrers quilòmetres fins a arribar a Lluc i ja cansats continuen l’ascens. Però n’hi ha que encara estan ben animats, és clar que han sortit des d’Inca. Una aturada, això sí, ajuda a agafar forces.
I entre els milers de participants, una dona que ve de Sud-àfrica. I l’experiència ha estat inoblidable. Qualcú, en canvi, lamenta que ha hagut de tornar enrere, les forces li han fallat.
A Lluc, cares de satisfacció amb el diploma a la mà, en què els anoten el nom i les hores que han tardat a arribar-hi. I, tot seguit, hi ha qui passa a les lliteres dels fisioterapeutes. Però l’esplanada i l’ombra dels arbres és també aturada obligada, o la font.
Peus en remull i cames en l’aire per relaxar-se. Això és el que fan els marxaires tan bon punt tenen el diploma que acredita que han pujat a Lluc a peu. La fita ha estat dura, molts tenen els peus i els bessons destrossats, però val la pena. Acaben amb un bon berenar, rialles, records i ja amb l’autobús cap a casa, fins a una pròxima edició, en la qual participaran… potser.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia