Ha mort Paquita Tomàs
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'

Un estudi de dissenyadors ha guanyat una subvenció per a un projecte d'economia circular en col·laboració amb una fusteria de Vilafranca
A la Fusteria Galmés de Vilafranca de Bonany han executat el primer projecte d’economia circular en el sector de la fusta. Han fet un prototip d’una taula de fusta de pi. Empren arbres del temporal Juliette i d’altres fenòmens adversos ocorreguts a Mallorca.
L’estudi Amarar va guanyar una subvenció per embarcar-se en aquest projecte. Francisco Cifuentes, un dels integrants d’Amarar, afirma que en comprar un dels seus mobles, es podrà saber “d’on ve la fusta i quina fusteria l’ha elaborada”.
El cercle s’acaba de tancar amb la incorporació a la roda de la Fundació Esment de discapacitats intel·lectuals.
Aviat, qui vulgui comprar un d’aquests mobles ho podrà fer a través de la pàgina web amarar.eu i a la mateixa fusteria Galmés de Vilafranca.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'