Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Hi han viatjat assessors del primer ministre israelià i del president dels Estats Units que han viatjat a Abu Dhabi per ultimar els darrers detalls de l'acord
Aquest dilluns ha tengut lloc el primer vol comercial entre Israel i els Emirats Àrabs Units després de l’anunci de l’acord entre els dos països per a normalitzar les relacions diplomàtiques.
En aquest primer vol, que ha sortit de l’aeroport de Ben Gurion de Tel-Aviv amb destinació a Abu Dhabi, hi han viatjat assessors del primer ministre israelià, Benjamin Netanyahu, i del president dels Estats Units, Donald Trump. Viatgen per ultimar els darrers detalls de l’acord de normalització.
La signatura entre Israel i els Emirats Àrabs Units se signarà a finals de setembre o principis del mes d’octubre a Washington.
Els Emirats esdevindran el tercer país àrab amb relacions diplomàtiques amb Israel, després d’Egipte i Jordània.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions