Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

S'estrena amb 'Lorca Sonor'
La cantant malaguenya Pasión Vega actua per primera vegada a Menorca i estrena el seu nou espectacle, ‘Lorca Sonor’, un homenatge al gran poeta Federico García Lorca. Ho ha fet aquest divendres vespre, a Ciutadella, en el marc de la 13a edició del Festival de Pedra Viva.
Pedra Viva torna a sortir de les pedreres de Lithica, perquè els espectadors puguin continuar descobrint escenaris secrets com aquest, que mai no s’havien obert al públic. Són les pedreres de Cala en Blanes que s’han preparat, fet net i recuperat, per aquesta estrena.
Són cançons i poemes que recorden que el poeta viu més enllà de la mort i que, tot i que silenciassin la seva veu, sempre hi haurà un Lorca que ressonarà a la memòria.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta