Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
S'estrena amb 'Lorca Sonor'
La cantant malaguenya Pasión Vega actua per primera vegada a Menorca i estrena el seu nou espectacle, ‘Lorca Sonor’, un homenatge al gran poeta Federico García Lorca. Ho ha fet aquest divendres vespre, a Ciutadella, en el marc de la 13a edició del Festival de Pedra Viva.
Pedra Viva torna a sortir de les pedreres de Lithica, perquè els espectadors puguin continuar descobrint escenaris secrets com aquest, que mai no s’havien obert al públic. Són les pedreres de Cala en Blanes que s’han preparat, fet net i recuperat, per aquesta estrena.
Són cançons i poemes que recorden que el poeta viu més enllà de la mort i que, tot i que silenciassin la seva veu, sempre hi haurà un Lorca que ressonarà a la memòria.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros