Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
S'estrena amb 'Lorca Sonor'
La cantant malaguenya Pasión Vega actua per primera vegada a Menorca i estrena el seu nou espectacle, ‘Lorca Sonor’, un homenatge al gran poeta Federico García Lorca. Ho ha fet aquest divendres vespre, a Ciutadella, en el marc de la 13a edició del Festival de Pedra Viva.
Pedra Viva torna a sortir de les pedreres de Lithica, perquè els espectadors puguin continuar descobrint escenaris secrets com aquest, que mai no s’havien obert al públic. Són les pedreres de Cala en Blanes que s’han preparat, fet net i recuperat, per aquesta estrena.
Són cançons i poemes que recorden que el poeta viu més enllà de la mort i que, tot i que silenciassin la seva veu, sempre hi haurà un Lorca que ressonarà a la memòria.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents