Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Se celebrarà dissabte, la inscripció són 10 euros i esperen superar els 200 participants
Aconseguir fons per a la investigació. És l’objectiu de la primera cursa que s’organitza per les malalties rares. Si hi voleu participar, serà dissabte que ve, dia 14. De moment ja hi ha més de 150 persones inscrites.
Hi participen tres associacions: ELA, ABEA i Ansedh, totes de malalties minoritàries però que afecten part de la població i requereixen més estudis per a millorar la vida dels seus pacients. ELA és la més coneguda, Esclerosi Lateral Amiotròfica, que a les illes afecta devers un centenar de persones.
La Malaltia d’Andrade és endèmica a les Balears, una patologia genètica que pertany al grup de l’amiloïdosi, és una proteïna que malmet els òrgans en els quals es diposita. Unes 350 persones, entre aportadors asimptomàtics i pacients, la pateixen.
I finalment, la Síndrome d’Ehlers-Danlos és una mutació genètica que afecta el col·lagen, se sap que podrien patir-la una vuitantena de persones. No hi ha cura, només algun medicament per pal·liar el dolor.
Precisament per donar-hi visibilitat i perquè es promogui la investigació, dissabte se celebra aquesta primera cursa de malalties rares. La inscripció són 10 euros i esperen superar les 200.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable