El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El Malorca perd 2-3 contra Osasuna en un partit amb alternatives al marcador
Derrota del Reial Mallorca per 2 a 3 davant l‘Osasuna, la segona consecutiva, que tanca un mes de setembre amb tan sols 1 punt de 12 possibles.
Els primers 45 minuts han estat de pura bogeria. No li falta raó a Luis García Plaza. Ben començat el partit, Osasuna ja avisava al debutant Greif, i al minut 9, Cote amargava l’estrena a l’eslovac amb aquest golàs. La reacció del Mallorca no s’ha fet esperar. Dos minuts més tard, Baba ha fregat un empat que sí que ha trobat Dani Rodríguez. Errada de la defensa navarresa, i segon gol de la temporada per al gallec. A partir d’aquí, la bogeria s’ha desfermat a les dues àrees.
Ningú no trobava fortuna, fins que a les acaballes del primer temps, Fer Niño aprofita un mal refús de la defensa rival per quedar tot sol davant Herrera, i fermar momentàniament la remuntada.
Perquè 13 minuts després de la segona meitat, Íñigo Pérez ha tornat posar l’empat a l’electrònic amb un gol per emmarcar.
Els problemes s’acumulaven amb la lesió de Fer Niño, que ha hagut de ser substituït per Abdón.
El Mallorca era incapaç de mantenir el ritme de la primera meitat, mentre que l’Osasuna continuava creant perill a l’àrea de Greif. I quan semblava que tot quedaria en taules, Javi Martínez., al minut 88, ha trencat la balança per als navarresos amb el 2 a 3 definitiu.
Mentre Son Moix es buidava, Jaume Costa rebia aquesta falta dins de l’àrea al temps afegit. Ortiz Arias xiula penal, però el VAR l’anul·la per fora de joc previ.
Dura derrota que tanca un mes de setembre per oblidar. L’equip, amb 8 punts, és dotzè a la classificació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles