El conjunt de Mario Ormaechea va perdre 2 a 0 al camp del Binissalem
Aquesta jornada 9 ens deixa la primera derrota de la temporada de la Penya Independent. Els de Mario Ormaechea, tercers classificats, varen perdre 2 a 0 contra el Binissalem.
Les dues dianes dels ‘assules’ arriben a la segona meitat. Al minut 75, Bernat Rosselló avança de cap els de Miquel Àngel Ferrer després d’un llançament de falta. I passats sis minuts, Álvaro Jiménez afusella Isidro Jareño per sentenciar el duel amb el 2 a 0 definitiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura