Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El llibre, escrit pel mallorquí Josep Massot, trenca alguns clixés sobre l'artista i en confirma d'altres
Aquest dimarts, s’ha presentat a Palma la biografia més extensa que s’ha escrit mai sobre Joan Miró. La firma Josep Massot, periodista mallorquí afincat a Barcelona.
Després d’anys d’investigació, Massot ha aconseguit rompre l’hermetisme que envolta l’artista a través del seu entorn. En el llibre, confirma alguns clixés sobre Joan Miró, i en desmunta d’altres. Tenia un gran sentit de l’humor, i era molt aficionat a les pel·lícules de Buster Keaton.
El nou llibre sobre l’artista recorda la seva generositat, investiga en els seus amors… i destaca la seva vessant de lluitador constant. Des de petit, Joan Miró tingué clar que volia ser un artista universal, i no ho tingué fàcil. Començant per les humiliacions del seu pare i seguint per les crítiques que aixecava el seu treball.
‘El nen que parlava amb els arbres‘ són més de 800 pàgines que ens acosten el Miró més artista i més humà.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments