Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Els grups de l'oposició han criticat les mesures que posa en marxa la conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball per ajudar als empresaris i treballadors
63
Aquest dimecres horabaixa s’han debatut al Parlament els comptes d’Hisenda i Relacions Exteriors.
Els grups parlamentaris també han discutit sobre els pressupostos de la conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball. Un total de 136,6 milions d’euros que, segons el conseller Iago Negueruela, tenen objectius claus per fer front al coronavirus: protegir els treballadors, la sostenibilitat del teixit productiu i la reactivació turística. Però els grups de l’oposició han criticat les mesures que es posen en marxa per ajudar als empresaris i treballador, recordant que hi ha afectats pels ERTOS que encara no han cobrat el mes de setembre.
Quant a la conselleria d’Educació, Universitat i Recerca, gestionarà 1.083 milions d’euros. El conseller Martí March ha defensat que són uns bons pressuposts per donar resposta a la situació actual de la pandèmia, a més d’estalonar la política lingüística. Precisament, alguns grups de l’oposició han criticat la posada en marxa de l’Oficina de Defensa dels Drets Lingüístics.
El debat dels comptes de la comunitat ha començat aquest dimecres matí amb la discussió de l’articulat de la llei i els comptes de Presidència. La sessió continua demà dijous i divendres i que, per tant, serà un debat maratonià.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents