Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Es preveu que se superin els sis mil visitants de l'any passat.
Una quinzena d’artistes han reconvertit sis patis de Palma. Formen part del Festival Insòlit, que avui ha començat. S’allarga fins dissabte. Hi haurà visites guiades, actuacions i conferències sobre art i arquitectura. Es preveu que se superin els sis mil visitants de l’any passat.
Ja s’ha donat el sus a la tercera edició del Festival Insòlit amb dos espais nous, 15 artistes i més activitats que mai. Avui s’hi han iniciat les conferències, també les visites guiades pels patis de la mà de Gaspar Valero i les performances com aquesta del Casal Balaguer amb un missatge molt clar i crític. El darrer dia de la inquilina d’un palau palmesà. El Festival Insòlit durarà fins dissabte.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703