Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'aerolínia no ha volat a cap destinació nacional des de les Illes
Tot i que les connexions entre les Illes i la península varen ser considerades com a serveis mínims per Foment, aquest dimecres no ha sortit cap vol nacional de la companyia irlandesa. Ryanair els va cancel·lar prèviament en vista a la vaga de 48 hores que ha començat aquest dimecres.
Els tripulants de cabina de Ryanair han repartit fulletons explicant la situació que pateixen. Ho qualifiquen de règim disciplinari del terror. Tant, que no volen mostrar la cara davant de les càmeres.
Denuncien que, en aquesta primera jornada de vaga, la companyia ha convocat una quantitat de treballadors per estar de guàrdia molt per damunt del que és habitual. Acostumen a ser tres i, aquest dimecres, en són 27. Els sindicats han avisat a Inspecció de Treball per denunciar la situació en la que es troben aquests treballadors.
Als passatgers als quals se’ls ha cancel·lat el vol se’ls ha tornat l’import del bitllet o han estat reubicats. N’hi ha, però, que s’han trobat amb el vol cancel·lat en arribar a l’aeroport i sense avís previ. És el cas dels passatgers que havien de volar a les 15:45 de Palma a Brussel·les.
Com a mostra de solidaritat, tripulants de cabina d’altres companyies han donat botelles d’aigua als que feien serveis mínims. Denuncien que l’aerolínia irlandesa ni tan sols els proporciona aigua durant la seva jornada laboral, els obliga a comprar-la al mateix preu que els passatgers.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata