X

Primera jornada sobre IA i cinema

Organitzada per l'Institut d'Indústries Culturals de les Illes Balears en col·laboració amb l'Ajuntament de Calvià

30/03/2026

Primera jornada sobre IA i cinema

21

És la intel·ligència artificial una tecnologia sense ànima? La primera jornada sobre IA i cinema que ha organitzat l’Institut d’Indústries Culturals de les Illes Balears en col·laboració amb l’Ajuntament de Calvià ho ha volgut respondre, a més d’aprofundir en els avantatges o les dificultats de l’ús que se’n fa en projectes audiovisuals.

Isabel Martínez va començar a treballar de creativa a agències de publicitat i després va passar a les tecnològiques. Una de les seves col·laboracions ha estat amb marques com Versace, per a qui va fer la primera campanya de marca amb intel·ligència artificial. L’art que crea el podem trobar en el seu compte d’Instagram, Isabelita Virtual, on ja té prop de 600.000 seguidors. Ella ha estat una de les ponents de la primera jornada d’IA i Cinema.

A més de les ponències, s’han presentat tres projectes audiovisuals que han fet servir la intel·ligència artificial per aprofundir en la relació entre la IA i la creativitat.

La IA és una tecnologia que evoluciona dia a dia. Per aquest motiu, aquesta jornada neix amb voluntat de continuat, per mantenir apropant la seva evolució al sector audiovisual en futures edicions.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT