Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
250 persones barregen esport amb valors al parc de sa Riera
250 persones barregen esport amb valors. El capvespre d’aquest diumenge s’ha celebrat a Palma la primera marxa solidària per la prevenció del suïcidi.
El parc de sa Riera ha estat el punt triat per recórrer 3.679 metres. Aquest és el mateix nombre de persones que varen morir per suïcidi a Espanya el 2017. És el darrer registre que en té l’Institut Nacional d’Estadística.
Després de la marxa, alguns participants han recorregut 5 quilòmetres i mig dins la modalitat de la cursa. Els organitzadors asseguren que aquesta és una manera de donar visibilitat a un tema que sol estar envoltat de tristor i que és complex de compartir i expressar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania