Ha mort un home presumptament apunyalat en plena llum del dia a Platja d’en Bossa
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Avui, a partir de les 9 i mitja, serà el torn de Pere Bujosa Trio, un concert que IB3 oferirà en streaming
Tot i les circumstàncies actuals, el Festival Eivissa Jazz ha aconseguit sobreviure enguany. La cita, això sí, acurça la seva durada i passa de 5 nits de concerts a només 3.
En total, s’han planificat 5 concerts, amb 250 entrades per cadascun d’ells i l’obligatorietat de dur mascareta. L’encarregat d’inaugurar aquesta trenta-dosena edició ahir va ser el compositor i saxofonista de renom, Ernesto Aurignac qui va presentar el seu treball experimental Pluton acompanyat de 9 músics més sobre l’escenari.
Avui, a partir de les 9 i mitja, serà el torn de Pere Bujosa Trio, un concert que IB3 oferirà en streaming, a partir de les 10 i mitja, actuarà l’Eivissa Jazz Experience Quintet.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets
Demanen solidaritat entre els vaixells fondejats perquè deixin gaudir d'aquest fenòmen als qui l'observen des de terra
Després d'encetar-se dimecres a Formentera, aquest dijous ha arribat a Eivissa