El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Imatge d'arxiu del Parlament de les Illes Balears.
104La Junta de Portaveus del Parlament ha validat l’admissió a tràmit de la petició per crear una comissió d’investigació parlamentària pels casos d’explotació sexual de menors tutel·lats. Una iniciativa de VOX i Ciutadans amb la voluntat de depurar responsabilitats polítiques en relació a aquest assumpte. Tot aixo el dia que el Partit Popular ha confirmat el registre ahir d’una Proposició No de Llei en què sol·licita a la presidenta del Govern, Francina Armengol, que cessi la consellera d’Afers Socials, Fina Santiago per aquesta mateixa qüestió. A més, el PP no descarta recurrir a la via jurídica com ha fet VOX amb un denúncia davant la Fiscalia en què es persona com acusació popular. Ciutadans també demanarà sobre els casos d’explotació sexual a la presidenta Armengol.
Al marge d’això, el pròxim ple del Parlament veurà justament la posada en escena d’una proposició de llei del partit ultraconservador referent a la conciliació familiar i professional. Igualment el Pi demanarà una declaració del Parlament a favor del sector agrari i contra la baixa rendibilitat per mor dels preus de mercat que pateix, s’ha informat avui migdia després de la reunió de la Junta de Portaveus.
D’altra banda, una altra proposició no de llei del PP cercarà reclamar al Govern de l’Estat la celeritat en el pagament dels ajuts per les conseqüències de la tempesta Gloria que, diuen, no es va donar arran de la torrentada del Llevant. Ciutadans, al seu torn, preguntarà a la consellera de Salut, Patricia Gómez, al respecte dels casos de metges que exerceixen a la sanitat pública sense el títol d’especialitat mèdica convalidat per l’estat espanyol. També demanarà la compareixença del director general d’IB3, Andreu Manresa, per la investigació, posada en marxa fa dos anys, per presumpte frau amb drets d’autor per a l’SGAE que afecta les radiotelevisions autonòmiques i les cadenes privades espanyoles.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran