Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Una demanda històrica dels veïnats de la zona que, durant 3 anys, han patit els desperfectes de la via
111
El Consell de Mallorca ha donat aquest dimarts llum verda a l’expedient de contratació de la reforma de la carretera vella de Lluc a Pollença (Mallorca) i en un període de 4 a 6 mesos se n’adjudicaran les obres.
IB3 Ràdio ha parlat amb una de les veïnades que cada dia agafa aquesta carretera per accedir a ca seva. Francisca Molinet ha explicat que la via, de dos quilòmetres i mig, ha estat pavimentada en dues ocasions utilitzant material reciclat no asfàltic, que no soporta el pas dels vehicles ni tampoc les inclemències del temps. Un fet que ha generat -afirma- moltes queixes per part dels usuaris i veïnats de la zona, que han registrat destrosses en els seus vehicles.
Les obres de reforma preveuen la segregació del trànsit entre senderistes, que es desplaçaran per un camí sense asfaltar, i els vehicles, que circularan per una via pavimentada. Un punt al qual varen presentar al·legacions però el Consell de Mallorca, diu la veïnada, no ho ha tengut en compte. En canvi, la institució insular, assegura que s’han estimat parcialment totes les al.legacions presentades pels veïnats i això ha endarrerit el procés de licitació que, aquest dimarts, finalment s’ha aprovat. L’any que ve s’adjudicaran les obres a una empresa per poder començar-hi les tasques d’asfaltatge el més aviat possible.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte