Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El secretari general de la formació ha reclamat a Sánchez que rectifiqui i que s'uneixi a un gran pacte amb el PP i Ciutadans
Aquest dimecres al matí s’ha dut a terme la primera reunió del Comitè Permanent de Ciutadans després de l’anunci de la dimissió del president de la formació Albert Rivera.
El secretari general José Luis Villegas ha explicat que d’aquí a uns quinze dies es reunirà el consell general del partit que ha de nomenar la gestora que s’encarregarà de les regnes del partit fins a la celebració de l’assemblea estraordinària que ha d’elegir la nova direcció del partit, ja en el primer trimestre del 2020.
Pel que fa a la negociació d’un nou govern, Villegas ha reclamat a Sánchez que rectifiqui i que s’uneixi a un gran pacte amb el PP i Ciutadans, en lloc de girar cap a l'”extrema esquerra i l’independentisme”.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors