Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els 4 autors s'enfronten a la primera i la segona semifinal
I avui hem assistit a l’assaig previ de la primera semifinal, és la que a hores d’ara afronten els dramaturgs al Teatre Mar i Terra, Maruja Alfaro. El repte per als autors, Alfonso Morillas, Carme Serra, Marina Nicolau i Miquel Ferrer, i els actors és en 3 hores donar vida als textos, que són el punt de partida.
El procés d’escriptura té un temps acotat, uns 3 mesos, però més acotat és el temps d’assaig, que són 3 hores. A partir del text l’organització proposa uns actors per interpretar les peces, i la feina dels dramaturgs implica a més dirigir-los. Els recursos són simples, l’escenari nu, faristols, taula i cadires opcionals.
Aquesta és la 12a. edició del Torneig de Dramatúrgia de les Balears, avui és la primera jornada en la qual s’han representat dues obres, demà dissabte s’interpretaran les altres dues, i les peces finalistes competiran diumenge 18 de gener.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment