Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El ple ha arrencat aquest dimecres amb un minut de silenci pels morts per la COVID-19
El president del Govern, Pedro Sánchez, en la primera sessió de control al Govern des que es va decretar l'estat d'alarma. /EFE
56 Tota la informació sobre el coronavirus
La primera sessió de control al Govern des que es va decretar l’estat d’alarma el passat 14 de març ha arrencat aquest dimecres amb un minut de silenci pels morts per la COVID-19, entre ells Enrique Múgica, i també per la mort de Landelino Lavilla, president del Congrés en la primera legislatura. Avui, tant el president del Govern, Pedro Sánchez, com a bona part dels seus ministres hauran de contestar les preguntes dels partits de l’oposició.
El president del Govern compareixerà dimecres de la setmana que ve, el dia 22 d’abril, a petició pròpia per informar del Consell Europeu a la cambra baixa. Tot apunta que també es demani una nova pròrroga de l’Estat d’Alarma, fins al 10 de maig. Recordem que l’actual acabaria el dissabte 26 d’abril.
Un Consell Europeu en el que es tractaran dos objectius principals: per una part, treballar en un pressupost europeu per als pròxims set anys i, per l’altra, en un pla de xoc per impulsar l’economia europea, segons ha assegurat la ministra d’Afers Exteriors, Unió Europea i Cooperació.
Tota la informació sobre el coronavirus
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu