Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Qui també s'ha posat a les ordres de Vicente Moreno és Yannis Salibur. Ben igual que Kubo, l'extrem francès ha rebut una afectuosa benvinguda, per dir-ho així, dels seus nous companys.
Qui també s’ha posat a les ordres de Vicente Moreno és Yannis Salibur. Ben igual que Kubo, l’extrem francès ha rebut una afectuosa benvinguda, per dir-ho així, dels seus nous companys. Uns minuts després, ha compartit una estona amb el seu compatriota Pierre Cornud. Salibur ha firmat per tres anys, procedeix del Guingámp tot i que aquesta darrera temporada ha jugat al Saint-Étienne de la Primera Divisió del seu país. Amb Salibur i Kubo, són 12 els fitxatges del Mallorca en la seva tornada a la màxima categoria.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats