La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El Consell d'Eivissa comença a abonar les ajudes per pal·liar els danys
105
El Consell d’Eivissa ha resolt favorablement les primeres sol·licituds d’ajudes per pal·liar els efectes de les inundacions. Concretament, les que s’han pogut tramitar amb més rapidesa.
En total, s’han concedit ajudes per més de 182.000 euros. La institució insular preveu que els pagaments es comencin a fer aquesta setmana. Aquestes ajudes formen part d’una línia extraordinària dotada amb 5.000.000 euros, finançada pel Govern.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones