La pel·lícula arribarà als cinemes el 29 de juny
Ja es poden veure les primeres imatges oficials de ‘Formentera Lady’, el nou film coproduït per IB3 Televisió. S’estrenarà dilluns que ve al Festival de Màlaga i després arribarà a tots els cinemes del país aquest estiu. Concretament, el 29 de juny.
És l’òpera prima del també actor Pau Durà i té un repartiment de luxe encapçalat per José Sacristán, a qui l’acompanyen Jordi Sánchez i Nora Navas. La pel·lícula explica la història d’un hippy que va arribar a Formentera als anys 60 i va quedar-hi a viure. Està produïda entre d’altres per la productora illenca La Periférica.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia